Mos Maiorum - A politika íratlan szabályai

Kik vagyunk?

2011. szeptember 23. - Pócza Kálmán

Ötletgazdák

Hörcher Ferenc

Eszmetörténész, egyetemi oktató, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem tanára. Publikációi a koramodern korszakkal és a kortárs konzervatív politikai filozófiával foglalkoznak. Esztétaként a felvilágosodás esztétikai gondolkodását kutatja. Korábban a Heti Válasz főmunkatársa volt.

Pócza Kálmán

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Politológia Tanszékének oktatója. Legutóbbi írásai a parlamentarizmus, a kollektív emlékezet és az alkotmányozás kérdéseit járják körül. Korábban a Heti Válasz munkatársa volt.

 

Állandó vendégszerzők

Oplatka András

Az Andrássy Egyetem oktatója, a Neue Zürcher Zeitung egykori szerkesztője. Publikációi a közép-európai rendszerváltozások és a svájci politikai rendszer témakörében jelentek meg.

fekete_MM.jpg

Fekete Balázs

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem jogi karának oktatója, az MTA Jogtudományi Intézetének munkatársa. Írásai tudománytörténettel, az irodalom és jog kapcsolódási pontjaival, és államelmélettel foglalkoznak. A Leuveni Katolikus Egyetem volt vendégkutatója.

 

 

Szerzők

Árok Norbert László

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem elsőéves hallgatója Nemzetközi Tanulmányok mesterképzésen. A posztszovjet térség politikai és gazdasági berendezkedésével foglalkozik, illetve érdeklődése kiterjed az európai energiabiztonság kérdéseire is.

Kiss István

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem első éves hallgatója nemzetközi tanulmányok mesterképzésen. Érdeklődése a 20. sz-i európai történelemre, az Egyesült Királyság politikai rendszerére,  az összehasonlító politológiára, illetve a politika- és eszmetörténetre terjed ki.

lorencsics_MM.jpg

Lorencsics Emese

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem nemzetközi tanulmányok szakán elsőéves mesterhallgató, demonstrátor. A Kitekintő.hu Közel-Kelet rovatának szerkesztője. Elsősorban az arab országokkal és az iszlámmal foglalkozik, de az európai muzulmánok kérdése is érdekli.

Máté Bence Péter

Szociológus, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem másodéves politológia szakos hallgatója, a CampusOnline hallgatói portál egyik alapítója. Érdeklődése a politikai filozófiától a politikai kultúrán át az e-demokráciáig és e-kormányzásig sok mindenre kiterjed.

Metz Rudolf Tamás

Politológus, egyetemi hallgató a BCE Politikatudományi Intézetének mesterképzésén. Érdeklődése kiterjed a szakpolitikai (policy, különösképpen felsőoktatás-politikai) és politikai (politics) elemzésre, politikai rendszerelemzésre, valamint politikai filozófia egyes kérdéseire.

Ruzsbaczky Zoltán

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Nemzetközi Tanulmányok MA szakának hallgatója, 2011-ben végzett Politológia BA-n, ugyanott. Fő érdeklődési körei a politikai kultúra, illetve a civilizációs témák. Főleg Kelet-Ázsia és Európa tartozik a látókörébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://mosmaiorum.blog.hu/api/trackback/id/tr853251305
süti beállítások módosítása